Excursions entre setmana
Senderisme, rutes matinals i excursions entre setmana a Osona, el Ripollès, la Garrotxa i el Berguedà
Per motius familiars o laborals, no tothom pot anar a caminar i fer excursions durant els caps de setmana, o no té amb qui anar-hi. Per tant, us proposo un seguit de rutes de senderisme entre setmana per gaudir de la muntanya i la natura pels que no poden, o volen, sortir els caps de setmana.
Les pròximes excursions entre setmana
Clica sobre la imatge per més informació sobre la ruta.
Què trobaràs aquí ?
Rutes de senderisme a prop de Vic
-
Excursions i rutes de senderisme al Collsacabra
-
Excursions i rutes de senderisme a la vall de Sau
-
Excursions i rutes de senderisme al Bisaura
-
Excursions i rutes de senderisme al Lluçanès
-
Excursions i rutes de senderisme a les Guilleries
-
Excursions i rutes de senderisme als cingles de Bertí
-
Excursions i rutes de senderisme al Montseny
-
Excursions i rutes de senderisme a la Plana de Vic
Excursions entre setmana a prop d'Olot
-
Excursions i rutes de senderisme a l’Alta Garrotxa
-
Excursions i rutes de senderisme a la zona volcànica de la Garrotxa
-
Excursions i rutes de senderisme a la vall d’en Bas
-
Excursions i rutes de senderisme a la vall d’Hostoles
-
Excursions i rutes de senderisme a la vall de Bianya
-
Excursions entre setmana al Ripollès
Excursions entre setmana a prop de Ripoll
-
Excursions i rutes de senderisme a la vall de Ribes
-
Excursions i rutes de senderisme a la vall de Camprodon
-
Excursions i rutes de senderisme a la serra de Montgrony, serra Cavallera i Baix Ripollès
-
Excursions entre setmana al Berguedà
Excursions entre setmana a prop de Berga
-
Excursions i rutes de senderisme a l’Alt Berguedà
-
Excursions i rutes de senderisme al Baix Berguedà
Aquestes caminades han estat escollides per conèixer el territori, descobrir llocs nous, gaudir de la muntanya, sentir la natura i fer exercici tot gaudint de la tranquil·litat dels dies feiners.
Les excursions estan obertes a tothom amb una bona condició física, principalment seran d'una durada de 3 o 4 hores , d'uns 10 km de distància i uns 300-400 metres de desnivell. Es faran els matins entre setmana, cada quinze dies i preferiblement els dilluns, dimarts o dimecres.
Les sortides entre setmana es faran en grups reduïts, entre 4 i 12 persones.
No cal estar federat per venir a les excursions, Muntanya i Natura disposa d'una assegurança d'accidents pels participants.
Per inscriure't a les excursions entre setmana, clica sobre el botó "inscriu-te" de la fitxa de la ruta o posa't en contacte amb Muntanya i Natura.
HISTÒRIES QUE PARLEN PER SI MATEIXES
La meva feina com a guia de muntanya no es mesura només en cims aconseguits, sinó sobretot en els records que creen les persones que m’acompanyen. Per això dono un valor especial a cada opinió i a cada comentari que rebo: són el reflex real de les experiències viscudes i la brúixola que m’ajuda a continuar millorant cada dia.
Aquí trobaràs les veus dels qui ja han confiat en mi per descobrir nous indrets del nostre petit gran país. Les seves històries són el millor testimoni de l’aventura, l’esforç i la satisfacció que significa aconseguir petits i grans reptes.
OPINIONS I COMENTARIS DELS NOSTRES CLIENTS

Cingles de Tavertet
🏞️ Natura i guiatge de 10
Ha estat una experiència molt completa: desnivell i esforç, perfectes, amb uns paisatges molt bonics i un 10 de natura, ocells inclosos, que m’han fet gaudir molt de la ruta; m’he sentit còmode i segur durant tota l’activitat, amb un ambient de grup positiu i un recorregut molt ben escollit. El ritme i la dificultat han estat un 10, totalment adequats, i la feina del guia, com sempre, un segon 10, destacant especialment el guiatge. L’organització prèvia i la informació rebuda han estat bones i suficients, complint les expectatives. No hi ha cap aspecte a millorar, “no parar”, seguir igual, i sens dubte repetiria totes les rutes amb vosaltres.
25 de febrer del 2026
Marc Monràs Vinyes

Cingles de Tavertet
🌿 Bona companyia en una ruta coneguda
Ha estat una ruta molt bonica, encara que repetida, que m’ha motivat a participar-hi sobretot per gaudir del bon temps i de la bona companyia; m’he sentit còmode i a gust durant tota l’activitat, amb un ambient de grup molt agradable. El ritme i la dificultat han estat adequats en general, tot bé excepte la baixada final, que potser ha estat el punt més exigent. La feina del guia ha estat excel·lent, com sempre, igual que l’organització prèvia i la informació rebuda, que han estat també excel·lents, fet que fa que l’experiència sigui segura i ben estructurada. En conjunt, s’han complert les expectatives i, sens dubte, repetiria una ruta amb vosaltres.
25 de febrer del 2026
Maria

Cingles de Vallcebre
🌍 Descobrir un lloc nou sempre és interessant
He descobert una zona on no havia estat mai. Una sortida magnífica amb unes vistes espectaculars de 360°, des de la Serra d'Ensija, Pedraforca, Cadí, Moixeró i Penyas Altes .... fins el Taga. Tot estaba preciós tot nevat. He disfrutat de la sortida i dels companys, tot acompanyat d'una guia estupenda i bona coneixadora del territori.
11 de febrer del 2026
Marta

Cingles de Vallcebre
🌿 Una jornada equilibrada i molt agradable
Ha estat una excursió molt agradable per la ruta, el paisatge i la companyia. La majoria dels companys són molt experimentats en aquests tipus de sortides i crec que aixó facil.lita la relació durant tota la ruta. I la guia equilibra el grup!
11 de febrer del 2026
Montse Buxeda

Cingles de Vallcebre
❄️ Muntanyes nevades i bona companyia
Tot i que ja coneixíem una mica la zona, ens motivava redescobrir-la amb guia i en condicions hivernals, i ha estat un encert: caminar amb les muntanyes nevades de fons i sota un cel ben clar ha fet que l’experiència fos encara més especial. Ens hem sentit còmodes i segurs en tot moment, amb un ritme, una distància i un desnivell molt ben ajustats al nostre nivell, fet que ha permès gaudir plenament de la jornada. El guiatge ha estat fantàstic, com sempre, i l’organització prèvia i la informació rebuda, impecables. L’ambient del grup ha estat molt agradable i el dinar ha arrodonit el dia. S’han complert del tot les expectatives i desitgem poder repetir experiències com aquesta durant molt de temps; fins ara no hi ha cap aspecte a millorar, i si mai n’hi hagués cap, el comentaríem. Ens encantaria fer rutes com les Penyes Altes, per exemple, i aprofitem per felicitar l’Alba per la qualitat dels textos que publica, tan complets i amb un nivell lingüístic excel·lent.
11 de febrer del 2026






