
* Consultar!
/ persona
Data
Lloc
Berguedà
Punt de trobada
Cap del Verd des de Gósol
Distància
Desnivell
Altitud màx.
Altitud mín.
Durada
Temps efectiu
Exigència física i dificultat



Serra del Verd
Gósol
Què hi trobaràs aquí
-
Descripció de la ruta
-
Principals punts forts
-
Dades pràctiques
-
Perfil altitudinal
-
L'espai natural
-
Preguntes freqüents
-
Reserva ara
-
Altres propostes
-
Més informació
Ascensió al Cap del Verd de 2.283 metres d’altitud, un mirador excepcional
Ruta circular que ens portarà a assolir el cim de la serra del Verd, el Cap del Verd, de 2.283 metres d’altitud, inclòs a la llista dels 100 cims de la FEEC. El recorregut és per camins i corriols entre majestuosos boscos de pi negre i prats culminals. Durant l’itinerari gaudirem del silenci i tranquil·litat de la muntanya, del cant del trencapinyes i del pigot, descobrirem els principals trets del relleu càrstic d’aquesta muntanya, passarem per diverses fonts i surgències d’aigua fresca i abundosa, i amb una mica de sort, veurem els ramats d’isards pasturant al prat d’Aubes. La recompensa d’assolir el cim bé val l’extenuant esforç de l’ascens.
El mirador excepcional del Cap del Verd ens ofereix espectaculars vistes sobre la serra del Cadí, el massís del Pedraforca, la serra d’Ensija, els Rasos de Peguera, el Port del Compte, la serra de Busa, l’embassament de la Llosa del Cavall i en dies clars, fins i tot el Montseny i Montserrat.
Tot i ser un itinerari de poca dificultat, cal tenir en compte que és un recorregut molt exigent físicament, ja que cal superar alguns pendents força drets. Aquest recorregut és un bon entrenament de cara a cims i rutes més exigents.
Principals punts forts
Dades pràctiques
Exigència física i dificultat
Exigència física
Exigència física: molt exigent. Itinerari recomanat a persones amb bona forma física acostumades a fer rutes de dia sencer per terreny d'alta muntanya amb desnivells importants.
Dificultat
Dificultat tècnica: pendents pronunciats per terreny irregular d'alta muntanya
Logística i horaris
Punt de trobada
Hora i punt de trobada: 08:30 h a Gósol, davant de l’Hostal Franciscó
Punt final
Hora i punt de finalització: 15:30h al punt d'inici
Participants
Número de participants: grups reduïts (4-8 participants)
Època
Època: estiu i tardor
Com arribar
Accés
Accés amb cotxe particular al punt d’inici
On menjar
Allotjaments a prop:
Hostal Cal Franciscó (Gósol) Telèfon: 973 37 00 75
Més informació
Què inclou el preu
Què no inclou el preu
Inscripcions
Inscripcions:
AQUÍ, o per telèfon o WhatsApp al 628911619 o email: muntanyainatura@gmail.com
Cal reservar amb la màxima antelació per tal de garantir la disponibilitat de plaça
Cal inscriure's i omplir el contracte de serveis que se us enviarà posteriorment per email abans del dia de la sortida.
*LA INSCRIPCIÓ SERÀ EFECTIVA DESPRÉS D'HAVER REBUT EL COMPROVANT DE PAGAMENT via WhatsApp o email .
Què cal portar
Requisits:
Cal portar dinar i quelcom per picar, i aigua suficient.
Es recomana dur bastons de trekking i botes de trekking de mitja canya o vambes amb bona adherència.
Cal dur la vestimenta adequada per l'època de l'any i l'activitat a realitzar: consulteu l'apartat "Equipament, roba i calçat" de "Preguntes freqüents".
Sempre s’ha de portar motxilla, que ha de ser còmoda i d’una capacitat aprox. de 15l.-20l. per activitats de muntanya d'un dia.
És recomanable portar la càmera de fotos.
Perfil altitudinal

Preguntes freqüents
Potser també et pot interessar
* Consultar!
/ persona
